ГоловнаАрхiв номерiв2018Том 26, випуск 3 (96)Модель медико-психологічної підтримки студентів-медиків з порушеннями адаптації
Назва статтi | Модель медико-психологічної підтримки студентів-медиків з порушеннями адаптації | ||||
Автори |
Хаустов Максим Миколайович |
||||
З рубрики | МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНІ, ПАТОПСИХОЛОГІЧНІ ТА НАРКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ СОЦІАЛЬНОГО СТРЕСУ (ДІАГНОСТИКА, ПРОФІЛАКТИКА, ЛІКУВАННЯ) | ||||
Рiк | 2018 | Номер журналу | Том 26, випуск 3 (96) | Сторінки | 60-61 |
Тип статті | Наукова стаття | Індекс УДК | 159.91:378.091.212 | Індекс ББК | - |
Анотацiя | В дослідженні проведено розроблення системи медико-психологічної підтримки студентів-медиків при виникненні у них дезадаптивних реакції та станів. Встановлено, що доцільним є комплексне використання психотерапевтичних та психоосвітніх інтервенцій, спрямованих на купірування тривожно-депресивних реакцій, дезактуалізацію психотравматичних ситуацій, від- новлення психосоціальної активності та розумової працездатності, підвищення стресостійкості, формування продуктивних копінг-стратегій, активацію захисних психологічних механізмів, превенцію аддиктивної поведінки студентів, та заходів первинної, вторинної та третинної психопрофілактики. | ||||
Ключовi слова | студенти-медики, розлади адаптації, медико-психологічна підтримка, пси хо освіта, психотерапія, психопрофілактика | ||||
Доступ до повної статтi pdf | Скачати | ||||
Перелiк використаної лiтератури |
1. Юрьева Л. Н. Кризисы профессиональной деятельности врача и пути их преодоления // Здоров'я України. 2017.
№ 2 (41). С. 23—24. 2. Малахов П. С., Асєєва Ю. О., Харітонова А. С. Проблемність
адаптації студентів-медиків // Медична психологія. 2016. № 2.
С. 3—5. 3. Аймедов К. В., Стрельбицька С. М. Професійна мобільність
майбутніх фахівців у процесі навчання у ВНЗ: компетентнісний
підхід // Наукові праці. Серія Педагогіка. 2014. Т. 251, № 239.
С. 49—52. 4. Пшук Н. Г., Слободянюк Д. П. Роль психосоціальних чинників в ґенезі соціальної дезадаптації у студентської молоді //
Український вісник пси хо неврології. 2015. Т. 23, вип. 2 (83).
С. 86—91.
5. Киосева О. В. Психопатологическая характеристика
эмоциональной сферы у студентов младших курсов // Там само.
2016. Т. 24, вип. 1 (86). С. 60—63. 6. Чабан О. С., Хаустова О. О., Трачук Л. Є. Шляхи підвищення
ефективності навчання студентів за спеціальністю «Медична
психологія» // Медична психологія. 2016. № 1. С. 3—8. 7. К проблеме адаптационного синдрома студентов младших курсов ВУЗов III—IV уровней аккредитации / Г. М. Кожина,
М. В. Маркова, Е. Г. Гриневич, Е. А. Зеленская // Архів психіатрії.
2011. Т. 17, № 4 (67). С. 32—35. |