ГоловнаАрхiв номерiв2012Том 20, випуск 2 (71)Особливості медико-психологічної корекції у дітей з гіперкінетичними розладами
Назва статтi Особливості медико-психологічної корекції у дітей з гіперкінетичними розладами
Автори Шавліс Н. А.
З рубрики ДІАГНОСТИКА ТА ЛІКУВАННЯ ПСИХІЧНИХ ТА НАРКОЛОГІЧНИХ РОЗЛАДІВ
Рiк 2012 Номер журналу Том 20, випуск 2 (71) Сторінки 91-93
Тип статті Наукова стаття Індекс УДК 616.89-008.47-053.2-08 Індекс ББК -
Анотацiя У статті розглянуті результати досліджень (після математичного оброблення даних) в експериментальній і контрольній групах за методикою Пьерона — Рузера: показники стійкості уваги. Подано програму медико-психологічної корекції для дітей з гіперкінетичними розладами.
Ключовi слова методика Пьерона — Рузера, гіперкінетичні розлади, корекційна програма.
Доступ до повної статтi pdf Скачати
Перелiк
використаної
лiтератури
1. Абрамова, Г. С. Возрастная психология / Г. С. Абрамова. — М.: Академ. проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2000. — 624 с.
2. Брязгунов И. П. Дефицит внимания с гиперактивностью у детей / И. П. Брязгунов, Е. В. Касатикова — М.: Издательский Дом «Медпрактика-М», 2002. — 128 с.
3. Василенко, И. А. Эмоциональность младшего школьника и стили родительского отношения / И. А. Василенко // «Психологія сучасності: наука і практика» : Матеріали міжнар. наук.-практ. конфер. молодих науковців. — Одеса, 27 грудня 2004 р. — Одеса: ПДПУ ім. Ушинського, 2004. — С. 71—72.
4. Вісковатова, Т. П. Ігровий метод у корекції пізнавальної діяльності в дітей із ДЦП в умовах санаторно-курортного лікування / Т. П. Вісковатова, О. Шлапоченко // Молода спортивна наука України. — 2007. — Вип. 11, Т. 2. — С. 71—78.
5. Гавенко, В. Л. Особливості фізичного розвитку дітей і підлітків з гіперкінетичними розладами / В. Л. Гавенко, Т. П. Мозгова // Вісник Вінницького ДМУ. — 2003. — С. 858—859.
6. Заваденко, Н. Н. Гиперактивность и дефицит внимания в дет- ском возрасте / Н. Н. Заваденко. — М.: Академия, 2005. — 256 с.
7. Даценко, И. Б. Нарушение формирования личности по органическому типу у подростков с мозговой дисфункцией : дис. на соискание уч. степени д-ра мед. наук: 19.00.04; 14.00.13 / И. Б. Даценко / ХМАПО. — Харьков, 2008. — 335 с.
8. Каган, В. Е. Когнитивные и эмоциональные аспекты гендерных установок у детей 3—7 лет / В. Е. Каган // Вопросы психологии. — 2000. — № 2. — С. 65—69.
9. Лютова, Е. К. Шпаргалка для взрослых: психокоррекционная работа с гиперактивными, агрессивными, тревожными и аутичными детьми / Е. К. Лютова, Г. Б. Монина. — М.: Генезис, 2002. — 192 с.
10. Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С. Д. Максименко // Практична психологія та соціальна робота. — 2004. — № 9. — С. 1—8.
11. Марценковский, И. А. Гиперкинетическое расстройство у детей: принципы диагностики и терапии / И. А. Марценковский // Український медичний вісник. — 2006. — № 3. — С. 33—38. 12. Мозговая, Т. П. Особенности вегетативной реактивности подростков с гиперкинетическими и поведенческими расстрой- ствами / Т. П. Мозговая // Український вісник психоневрології. — 2007. — Т. 15, вип. 2 (51). — С. 86—91.
13. Фрейд Зигмунд По ту сторону принципа удовольствия / Зигмунд Фрейд. — М.: Прогресс, 1992. — 95 с.
14. Шевченко, Ю. С. Коррекция поведения детей с гиперактивностью и психопатоподобным синдромом / Ю. С. Шевченко. — М., 1997. — 58 с.