Тип статті
Рубрика
Ключовi слова
Анотація
В умовах сучасних глобальних викликів, зокрема війни, проблема резилієнсу набуває особливої актуальності. Резилієнтність — це здатність людини на ментальному, фізичному, емоційному та поведінковому рівнях адаптуватися, відновлюватися, успішно діяти в умовах ризику, викликів, труднощів і небезпеки, а також вчитися та розвиватися після невдач. Метою було дослідження рівня особистісної резилієнтності здобувачів вищої освіти різних галузей знань під час воєнного стану в Україні. Обстежено 230 здобувачів вищої освіти, розподілених на три групи за галузями знань: «Охорона здоров’я» (137 студентів), «Гуманітарні науки» (38 студентів) та «Механічна інженерія» (55 студентів). Психодіагностичне дослідження рівнів особистісної резилієнтності проведено за Короткою шкалою резилієнтності. Помірний рівень особистісної резилієнтності переважав у загальній вибірці та у групах, як за середнім балом, так і за поширеністю. Особи чоловічої статі частіше демонстрували високий рівень особистісної резилієнтності, тоді як серед жінок, які навчались у галузі знань «Гуманітарні науки», переважав низький рівень, що робить їх групою ризику з низькою здатністю адаптуватися до стресу. Отримані результати важливо брати до уваги під час планування психопрофілактичних і психокорекційних заходів для підвищення резилієнтності студентів, особливо в умовах воєнного стану.
Сторінки
Рік / Номер журналу
Перелiк використаної лiтератури
Науково-практичний медичний журнал
ДУ «ІНПН імені
П.В. ВОЛОШИНА
НАМН УКРАЇНИ»