Тип статті
Рубрика
Ключовi слова
Анотація
Аналіз актуальних літературних джерел дає можливість сформувати уявлення, що незважаючи на значну поширеність станів психічного виснаження, бракує репрезентативної науково обґрунтованої інформації щодо структурно-динамічних особливостей досліджуваних станів у контингенту студентів медичних закладів вищої освіти.
Мета: за допомогою клініко-психопатологічного аналізу проявів психічного виснаження у студентів медичного закладу вищої освіти встановити структурно-динамічні особливості цих станів.
Методи, що були використані: клініко-психопатологічний, психодіагностичний та клінікостатистичний.
За результатами дослідження встановлено, що прояви психічного виснаження в обраного контингенту характеризувалися значною поширеністю, що сягала 54,0 %, клінічним поліморфізмом та інтрагруповою гетерогенністю, істотною представленістю порушень інтерперсональної чутливості (61 (34,8%) студент) та психотизму (73 (41,7%) студенти), проявів обсесивно-компульсивного (47 (26,8%) студентів) та депресивного (49 (28,0 %) студентів) спектрів. Встановлено п’ять варіантів найпоширеніших поєднань психопатологічних феноменів різних спектрів: депресивного та обсесивно-компульсивного (46 (26,3%) студентів), ворожості та психотизму (41 (23,4%) студент), психотизму та проявів інтерперсональної чутливості (30 (17,1%) студентів), проявів інтерперсональної чутливості та тривоги (29 (16,6%) студентів), соматичної заклопотаності та фобічних проявів (21 (12,0%) студент).
Встановлено поширеність та структурно-динамічні особливості станів психічного виснаження у студентів медичного закладу вищої освіти, що надає краще розуміння патоґенезу зазначених станів та формує підґрунтя для їх систематизації.
Сторінки
Рік / Номер журналу
Перелiк використаної лiтератури
Науково-практичний медичний журнал
ДУ «ІНПН імені
П.В. ВОЛОШИНА
НАМН УКРАЇНИ»