ГоловнаАрхiв номерiв2008Том 16, випуск 1 (54)Досвід застосування препарату Риссет (рисперидон) для ліку- вання розладів психіки та поведінки у дітей та підлітків
Назва статтi | Досвід застосування препарату Риссет (рисперидон) для ліку- вання розладів психіки та поведінки у дітей та підлітків | ||||
Автори |
Чудакова Людмила Бориславівна |
||||
З рубрики | ДІАГНОСТИКА ТА ЛІКУВАННЯ ПСИХІЧНИХ ТА НАРКОЛОГІЧНИХ РОЗЛАДІВ | ||||
Рiк | 2008 | Номер журналу | Том 16, випуск 1 (54) | Сторінки | 29-30 |
Тип статті | Наукова стаття | Індекс УДК | 616.89-008.454-053.2-085 | Індекс ББК | - |
Анотацiя | У статті узагальнено досвід застосування препарату рисcет (рисперидон) у лікуванні розладів психіки та поведінки у дітей та підлітків. Особливості клінічної дії препарату пов’язані з антагонізмом до допамінергічних, серотонінергічних систем. Позитивна властивість препарату — це низький ризик розвитку ектрапірамідних побічних ефектів. У дітей дошкільного і молодшого шкільного віку лікування рисперидоном необхідно починати з самих малих доз і шляхом титрування досягати мінімальної ефективної дози. Для запобігання піків концентрації необхідне подрібнене введення добової дози. | ||||
Ключовi слова | - | ||||
Доступ до повної статтi pdf | Скачати | ||||
Перелiк використаної лiтератури |
1. Вербенко В. А. Возможности применения рисполепта
(рисперидон) в практике детского психиатра // Таврический
журнал психиатрии. — 2000. — № 4. — С. 39—42.
2. Козловская. Г. В., Калинина М. А. Эффективность рисполепта у детей в пролонгированном (в течение 2 лет) лечении шизофрении и раннего детского аутизма // http: //www20/brinkster.com/ autism/read. 2001. 3. Марценковский И. А., Бикшаева Я. Б. др. Влияние рисполепта на когнитивное функционирование и эффективность медико-социальной реабилитации у подростков, больных шизофренией и детей с общими нарушениями развития // Архив психиатрии. — 2001. — № 3(26). — С. 129—136. 4. Радзивил М. Г. Структура задержки психического развития при процессуальном детском аутизме // Социальная психиатрия. — 2007. —№ 3. — С. 10—20. |